Dotaz: Text-To-Speech

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Dotaz: MegaWord

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Hlasová Biometrie

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Hlasové dialogové systémy

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Zpracování videoarchívu

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Analýza hovorů

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Titulkování

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Nezávazná konzultace

Před schůzkou bychom od Vás potřebovali upřesnit několik detailů.

Oblast konzultace

Orientační odhad požadované délky konzultace (pokud víte)

Forma schůzky (osobně, e-mailem, telefonicky)

Návrh termínu a místa schůzky

SpeechTech Analytics

Technologie umožňující analýzu hovorů v call centrech. Díky tomu je možné provádět statistiky všech uskutečněných hovorů, efektivně kontrolovat práci operátorů nebo analyzovat problematická místa v hovorech.

Nezávazná poptávka

Nabízíme

  • automatický přepis hovorů do textu
  • vyhledávání pomocí klíčových slov či strukturovaných dotazů
  • automatická kategorizace hovorů
  • sémantická analýza obsahu hovorů
  • analýza dialogu – kontrola předpisového chování operátora a efektivity jeho práce
  • přehled o zákaznících a jejich chování (problémoví zákazníci, vulgární výrazy)

Výhody

  • zvýšení kvality hovorů
  • zvýšení kvality a efektivity práce operátora
  • získání důležitých informací o zákazníkovi
  • využití obsahů hovorů k marketingovým účelům
  • včasná detekce událostí na základě analýzy změny distribucetémat hovorů v čase

Vážený uživateli, tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Více informací o cookies