Dotaz: Text-To-Speech

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Dotaz: MegaWord

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Hlasová Biometrie

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Hlasové dialogové systémy

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Zpracování videoarchívu

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Analýza hovorů

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Poptávka: Titulkování

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

Nezávazná konzultace

Před schůzkou bychom od Vás potřebovali upřesnit několik detailů.

Oblast konzultace

Orientační odhad požadované délky konzultace (pokud víte)

Forma schůzky (osobně, e-mailem, telefonicky)

Návrh termínu a místa schůzky

SpeechTech Hlasové dialogové systémy

Technologie slouží k hlasové komunikaci mezi člověkem a počítačem. Hlasové dialogové systémy mají široké možnosti uplatnění, mezi něž patří například automatizace služeb hlasových kontaktních center nebo zpřístupnění aplikací prostřednictvím telefonních linek (Interactive Voice Response, IVR) či mikrofonu (vestavěné systémy).

Nezávazná poptávka

Nabízíme 3 druhy technologií

Telefonní spojovatelka

Poté, co uživatel zavolá na telefonní číslo spojovatelky a vysloví jméno volaného, systém toto jméno rozpozná, vyhledá v databázi telefonní číslo a uživatele přepojí.

Dialog je řízen počítačem, systém rozpoznává fráze definované gramatikou, podpora VoiceXML, MRCP ASR, MRCP TTS.

Inteligentní asistentka

Zjišťuje informace, vytváří a zadává schůzky a hovory

Dialog je vedený v přirozeném jazyce. Dialog je řízený uživatelem, systém rozpoznává libovolnou promluvu s použitím velkého slovníku a technologie LVCSR (Large Vocabulary Continuous Speech Recognition – rozpoznávač souvislé řeči s velkým slovníkem), využívá bloky ASR (Automatic Speech Recognition – rozpoznávání řeči), (LVCSR), TTS (Text to Speech – syntéza řeči), SLU (Spoken Language Understanding – porozumění mluvené řeči), NLG (Natural Language Generation – generování odezvy), DM (Dialogue Manager – dialogový manažer)

Multimodální dialog

Ovládání aplikace pomocí klávesnice a myši doplněné o hlasovou komunikaci. Údaje lze zadávat jak pomocí klávesnice, tak vyslovením do mikrofonu

 

Vážený uživateli, tento web používá k analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s jejich použitím souhlasíte. Více informací o cookies