Dotaz: Text-To-Speech

K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

Další podrobnosti poptávky:
technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

    Dotaz: MegaWord

    K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

    Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

    Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

    Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

    Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

    Další podrobnosti poptávky:
    technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

      Poptávka: Hlasová Biometrie

      K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

      Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

      Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

      Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

      Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

      Další podrobnosti poptávky:
      technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

        Poptávka: Hlasové dialogové systémy

        K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

        Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

        Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

        Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

        Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

        Další podrobnosti poptávky:
        technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

          Poptávka: Zpracování videoarchívu

          K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

          Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

          Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

          Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

          Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

          Další podrobnosti poptávky:
          technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

            Poptávka: Analýza hovorů

            K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

            Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

            Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

            Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

            Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

            Další podrobnosti poptávky:
            technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

              Poptávka: Titulkování

              K vytvoření nabídky od Vás budeme potřebovat upřesnit několik detailů.

              Máte zájem o verifikaci heslem nebo volnou řečí během projevu?

              Jaký je hrubý odhad počtu ověřovaných osob a počet ověření za den?

              Bude třeba ověření telefonním kanálem nebo jinou formou? Jaký je požadovaný formát a kvalita dat?

              Požadujete napojení na vlastní IVR nebo chcete využít IVR firmy SpeechTech?

              Další podrobnosti poptávky:
              technická omezení, požadovaná architektura, přístup přes API k výsledkům apod.

                Nezávazná konzultace

                Před schůzkou bychom od Vás potřebovali upřesnit několik detailů.

                Oblast konzultace

                Orientační odhad požadované délky konzultace (pokud víte)

                Forma schůzky (osobně, e-mailem, telefonicky)

                Návrh termínu a místa schůzky

                  SpeechTech Analytics

                  Technologie umožňující analýzu hovorů v call centrech. Díky tomu je možné provádět statistiky všech uskutečněných hovorů, efektivně kontrolovat práci operátorů nebo analyzovat problematická místa v hovorech.

                  Nezávazná poptávka

                  Nabízíme

                  • automatický přepis hovorů do textu
                  • vyhledávání pomocí klíčových slov či strukturovaných dotazů
                  • automatická kategorizace hovorů
                  • sémantická analýza obsahu hovorů
                  • analýza dialogu – kontrola předpisového chování operátora a efektivity jeho práce
                  • přehled o zákaznících a jejich chování (problémoví zákazníci, vulgární výrazy)

                  Výhody

                  • zvýšení kvality hovorů
                  • zvýšení kvality a efektivity práce operátora
                  • získání důležitých informací o zákazníkovi
                  • využití obsahů hovorů k marketingovým účelům
                  • včasná detekce událostí na základě analýzy změny distribucetémat hovorů v čase

                  speechtech.cz